Rezervační poplatek pro nové klienty

Vážení noví klienti,

dovolte, abychom Vás ujistili, že po objednání a stanovení termínu vaší návštěvy, je rezervováno dle druhu vyšetření, 40 - 60 minut. Privátně pro Vás, nikdo jiný není objednán. Tento čas je určen pouze Vám. Klientům zasíláme potvrzovací sms nebo potvrzovací email, abychom si potvrdili, že termín platí. Přesto se stává, že téměř 50% objednaných klientů nepřijde, nezruší termín.

Vážení klienti, nechceme podlehnout tomu, že u nás budete sedě  či stát v přeplněné čekárně a čekat hodiny, až na Vás přijde řada, lékař se Vám věnoval 5 - 10min dle sazebníku českých pojišťoven, a kdy je celkem jedno, zda pacient přijde či nepřijde. Nechceme takto pracovat, jsme přesvědčeni, že to není cesta ke kvalitnímu naplnění našeho poslání – být tady pro Vás, kteří nás potřebujete, kteří jste si vědomi hodnoty svého zdraví a zdraví svých nejbližších.

Vážení noví klienti, proto Vás požádáme o uhrazení registračního poplatku 1000,- Kč, který zašleme formou faktury na Váš email. Registrační poplatek prosím uhraďte a do 24hod nám zašlete prosím potvrzení o platbě. Potvrzení rezervace tím urychlíte. Připsáním platby na náš účet je zarezervovaný termín potvrzen, a my Vám termín obratem potvrdíme sms zprávou. Registračním poplatkem potvrdíte svůj vážný úmysl pečovat o své zdraví.

Registrační poplatek platí pouze pro první návštěvu lékaře v ATODA Medical. Registrační poplatek Vám bude automaticky odečten z ceny vyšetření.

Pokud se nebudete moci dostavit na objednané vyšetření a tuto skutečnost nám 24 hod před plánovaným termínem oznámíte, bezplatně Vám nabídneme nový termín (přeobjednáme), či platbu vrátíme převodem na Vás účet.

Vážení noví klienti, prosím pomozte ostatním klientům, kteří potřebují lékaře, a pomozte nám při organizaci návštěv u lékařů, děkujeme za pochopení.

Objednejte se ještě dnes

Chci objednat k lékaři
Recepce
oh +420 277 003 100
oh PO, ST, PÁ 8:00 - 17:00, ÚT, ČT 8:00 - 18:00